Notice: Functie add_theme_support( 'html5' ) werd verkeerd aangeroepen. Je moet een array van types meegeven. Lees Foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 3.6.1.) in /home/isolashop/domains/vis-aan-huis.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6085
Garantie en retour – vis-aan-huis

Garantie en retour

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar vis-aan-huis@isolafish.nl of neem telefonisch contact met ons op. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging ziet, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kunt u ons op de hoogte brengen door contact op te nemen met ons via vis-aan-huis@isolafish.nl. We verzoeken u om dit binnen 24 uur na ontvangst van het product te doen. Wij helpen u dan graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.

Menu